20 Ağustos 2008 Çarşamba

Ilk Adim....

          Hersey 13 Şubat 2008 `de başladı diyebilirim. Ertesi gün 14 Şubat olacağı icin ve o zamanki nişanlım şimdiki esimin de ertesi gün nöbeti vardi ve biz el ele göz göze kutlayamayacaktık.
O zaman bir seyler yapmalıydık .Sonradan da hatırlayabileceğimiz bir şey yapmaya karar verdik benim aklıma yemek kursu geldi çünkü ikimizde yemeği çok seviyoruz...

Yemek bizim icin seremoni ...Internetden arastirdik ve Whirpool Mutfak Sanatlari Akedemisinden bir kursa katilmaya karar verdik. O gun cok eglendik en zevkli tarafi ise yaptigimiz yemegi birbiriimize ikram edip hatta kalan kisminida eve paket olarak almakti...
  O gün bunu bir sekilde devam ettirmeyi kafama koymuştum ama benim kafamdaki daha çok pasta ya da  çikolata yapımı ile ilgiliydi.Turkiyede bu konuda bir boşluk var .Amatorler icin gunluk workshop harici programlar yok gibi birsey...

Aylar gecti is yogunlugu,evlilik planlari derken ertelendi de ertelendi ve birgun yurtdisina gidip bu egitimi kisa surelide almak uzere beynin arka loblarindan birine bu fikir atildi....
Haziranda her gün ki gibi sabah radyo dinlerken N101 Cem Ceminay`dan Garanti Emeklilik Hobi kursu kazandım...

Yelken kursunu sectim ama Agustos ayına erteledim.
Agustos ayı geldi telefonda ki ses hobim icin uygun vakit diyordu ne oldu anlayamadım ama windsurf `den dolayı el bileğimde problem yaşadiğım aklıma geldi ve ben vazgeçtim yemek kursu olsun dedim.
2 saat sonra telefondaki kisi 16 Agustos 2008 saat 15:00 `da Taksimde çikolata kursumun oldugunu söyledi öylece kaldığımı hatırlıyorum nasıl yani cumartesi günü Çınarcıkta ki  kayınvalideme soz vermiştim gitmek zorundaydım .Pazar günü de Adapazarina Annemlere geleceğimi söyledim .Ve kursu kaciramazdim cunku icimd ki ses yol gösterecek diyordu .....Panik yapmadan hizlica plan yaptim kimseyi kirmadan sadece kendim cok yorularak herkesi mutlu edebilir ve kendim de mutlu olabilirdim ve 16 Agustosta Taksim`e dogru yola ciktim (İstiklal Cad. Mim Han No:55 Kat:7 Beyoğlu - Taksim (İstiklal kitabevinin üzeri, Megavizyon'un yanı)chefsistanbul.com ).Kursa katilimci sayisi 7 olmasi gerekirmis ama sadece ben vardim :) Super eğlenceliydi ve yaptığım enfes çikolataları paketleyip beni heyecanla bekleyen esime ve 12 yildir seker hastaligi sebebiyle tatli yemeyen kayinpederime ikram ettim çok beğendiler oyleki mustafa babam 2.yi bile istedi....

Chef`s Istanbulda Mustafa bey çok ilgili ve beyefendi biri o gün onunla 3 farklı çikolata yaptık onların tariflerinide dilim döndüğü ekilde anlatmaya çalışacağım ..Kurs cikisi Kendimi yurtdisina cikmama gerek kalmadan Temel pastacilik Kursuna kaydettirip oyle ciktim :) Esim cok sevindi ....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Basarilar .Cok samimi

 

Gezdim-Pişirdim-Yazdım Template by Ipietoon Cute Blog Design