11 Nisan 2012 Çarşamba

Bebek Alışverişi ve Hastahane çantasında olması gerekenler .


 
 

                                  BEBEK ALIŞVERİŞİ VE HASTANE ÇANTASI
    Beni ve bütün hamileleri en çok heyecanlandıran ve bir o kadar da yoran tek şey alışveriş olsa gerek.İnsanın içini garip bir telaş kaplıyor . Sanki doğumdan sonra hiçbirşey alınamaz gibi herşeyi  tam olsun bebeğimin acelesi oluyor insanın içinde . Boşuna üzülmüş ve telaş yapmışım :) Keşke daha çok dinlenseydim , arkadaşımı , akrabamı görseydim , daha çok yazsaydım ...

   Herşeyden 2-3 tane almamak için  liste hazırlamıştım .Listedekileri alırken  vaktim olduğu için  gerek internetden aldığım gerek ucuz bulduğum yerlerin isim ve yerlerini ve güvendiğim markaları da paylaştım . Bu hazırladığım listeyi de benden  hemen sonra doğuracak olan çoçukluk arkadaşım Özlem ve mayıs 2012 de doğum yapacak  en yakın arkadaşım Belkıs ile paylaştım .Benden sonra Belkıs da başka arkadaşları ile paylaşmış :))Bu arada listeyi yeniledim :) eee artık tecrübe de konuşuyor :) İyi alışverişler..



Öncelikli Alınması gerekenler :)



Havuzlu Han da Alper 'i bul .indirim yapar .En alt katta yatakların olduğu yerde.



1-Park yataklar -Aziz bebe ---- 150 – 400 TL Sallanan Beşiğimizi ise caploonba adlı çocuk mobilyaları satan mağazadan 300 TL aldık . http://caploonba.com/aksesuarlar/besikler.cap

Park yataklar Anneanne ve Babaanne de kalırken Ya da seyahat için çok kullanışlı ayrıca oyun parkı görevi de görüyor.



2-Yatak - Visco star ------- Aziz bebe ---- 45 TL.caplanboo 90 TL

Biz hem park yatak için hemde beşiği için 2 adet almak zorunda kaldık. İlk zamanlar daha sert yüzeyde yatmaları daha iyi olduğu için caploonba adlı çocuk mobilya mağazasından 90 TL'ye aldık. http://caploonba.com/aksesuarlar.cap



3-Yastık .Anti Bakteriel Kaz tüyü--------Penolepe –20 - 45TlL www.mertbebe.com



4-Yorgan -Anti Bakteriel Kaz tüyü------Penolepe---145-230 TL www.mertbebe.com



5-Nevresim en az 2 takım fiyatı Havuzlu handa 30 TL ile 90 TL arası .



6-Uyku seti Yatağın içine seriliyor korulmalı - 200 -400 TL --- Ben havuzlu hana girişteki mağazadan 230 TL nakit 'e aldım .Normalde 270 fiyat veriyorlar pazarlık şart :) http://www.funnababy.com/urun_detay.asp?id=79&kampanya=&model=Luna Chic

ve diğer seçenekte www.bebekist.com oda havuzlu handa yerleri olan bir işletme.Ben düz beyaz seçtim sonradan nevresim renkli olunca diğer çok desenliler güzel durmuyor bilginize.İçini pembe Ya da mavilerle renklendirin :)

Diğer ekonomik seçeneklerden biri de İDAŞ diyebiliriz.-Uyku seti İdaş 90 -200 TL



7-Bebek bakım ürünü çantalı .olarak bulunmakta .Fiyatları 39ile 79 arası değişiyor .Bu verdiğim fiyat Havuzlu han Aziz bebe fiyatları .Ben Bubschen'in setini aldım .diğer bi seçenekte Mustela olabilirdi . Sete ek olarak pişik Önleyici -Bariyer kremi ve E vitaminli el yüz bakım kremi aldım.Normalde set fiyatları çantalı 110 TL Joker de 79 TL .Nakit 54 TL Havuzlu Handa Aziz Bebe de :) ( Dermotolog ve Çocuk Doktoru önerisi) http://www.bubchen.com.tr/Urunler.aspx

http://www.mustela.com.tr/tr/,



8-SUDOCREM 125 gr-250 gr-400 gr Mükemmel bir PİŞİK kremi .20 TL Eczane. http://www.sudocrem.com/turkey



Kesikler ve sıyrıklar

Küçük yanıklar

Güneş yanıkları



9-Ameda Lactaline Elektrikli ve Pilli Süt Pompası 270 ile 340 arası fiyat veriyorlar. Ww.mertbebe.com Ben bundan aldım .Çok memnunum. Ya da Philips Avent Sarjlı ve Elektrikli Göğüs pompası – Tekli -149 TL



10- Chicco göğüs pedi ( EN iyisi) ama en iyisi ) Havuzlu handa Chicco nun kendi mağazasından bile daha ucuz .



11.Göğüs serinletici -İhtiyacım olmadı Allaha şükür.



12-Lohusa sütyeni (ben Kom dan aldım gümüş içerikli antibakteriel.)ve Ayrıca 2 li olarak da indirimden Marks&Spencer 'dan aldım ve çok memnun kaldım.

Magicform da olabilirmiş 40 TL (Mutlaka 1 beden büyük alın Sütten dolayı ilk zamanlar aynı ölçünüz olmuyor )



11-Lasinoh göğüs pomadı son 1 ay kala kullanmaya başlayacaksın.dediler doğum ile başladım memnun kaldım .29 TL Aziz bebe



11-Kulaktan Ateş ölçer termometre -Microlife 65 TL Aziz Bebe Ya da Braun olabilir 90 TL.



12-Chicco Burun Aspiratörü .



13-Chicco tarak – Fırça seti başka marka düşünmemeli.



14-Chicco bebek tırnak makası.



15-Bebek küveti- kovası-maşrapa 30 TL Aziz bebe.



16-Banyo filesi Aziz bebe 11 TL



17- Sünger Ya da lif biz Doğal Deniz süngerini tercih ettik .



18-Bebek havlusu . Başlıklı olmalı .2 tane iyi oluyor .( 20 TL -40 TL )



19-Yeni doğan Uni baby bebek ıslak mendili parfümsüz en iyisi ( 3 adeti 9 TL) havuzlu han azizbebe .Stok yapın mutlaka .En çok tükettiğiniz şey ıslak mendil ve bez :)Artı www.mertbebe.com 12 paket 39.90 TL



20-Biberon step 1 = 0+ numara -eğimli biberon chicco- http://www.chicco.com.tr/ProdottiChicco/SchedaProdotto/tabid/378/art/00060070000000/Default.aspx Eğimi sayesinde gaz yapmıyor. Sadece 1 tane ama mutlaka , hastaneye gıderken götürmelisin.



21- Avent fosforlu Emzik .Gece kolay bulabilmen için fosforlu olmalı.kauçuk Ya da slikon



22-Bebek battaniyesi .MORA marka -İspanyol markası Yerlileri var ama mutlka bu olmalı .25-30 TL idi Havuzlu handa sormalısın .Bu arada en az 2 Mora 1 penye battaniye şart.



23- Aziz bebe de 25 tl taşıma battaniyesi aldık alttan çıtçıtlı daha kalın ..



24-Gaz çıkarmak için omuz bezi.



25-Kusmuk bezi-



27-Bolca çorap



28-Yarım kollu veya uzun kollu alttan çıtçıtlı body en az 10 tane. Teyzesi Marks & Spencer 'dan almıi yeni doğan için inanılmaz memnun kaldım.Paketde 7 tane vardı .Kış bebeği olduğu için yarım kollu ve 3 tane de özlem teyzesinin aldığı mothercare uzun kollu bodyleri vardı.



29-Topuklu diğer ismiyle ayaklı alt pijama. Kış'ın bodyler ince kalıyor diye Bodylerin içine giydiriyorsun.





30-Tulumlar. En az 6 t-7 ane al hediye de geliyor. fazla alma.3-6 aylık al .Kendinden eldivenli olanlar çok rahat.

31-Yüzünü çizmesin diye eldiven al çok çabuk kirleniyor ve çok lazım oluyor.



32-Üst body ve pijama daha çok 3-6 ay çok çabuk büyüyorlar.



33-Hastane çıkşı .Tam takımları var 9-10 parça bence gereksiz .mesela içinde battaniyeleri var ama benim gibi mora marka battaniye alırsanız böyle içi tam takımlı battaniyeli hastahane çıkışlarına gerek yok illaki istiyorsanız 1 takım yeter .Ben almadım. Sadece iç body yarım kollu tam tulum ayaklıklı ve kendinden eldivenli ve şapkalı 3 lü çok kokoş 3 takım aldım.0 -3 aylık ve çok doğru bir karar vermişim .



34- En az 4--5 adet önlük .Penye olmalı ve düz renkli tercih edebilirsiniz.



35-Bebek arabası .Biz tercihimizi Maclaren 'den yana yaptık .Hergün ne kadar doğru bir karar vermişiz diyoruz .Özelliklerini sonraki yazılarda.



36-Ana kucağı olmazsa olmaz.



37-Tulumlar 3-6 – ve 6-9 ay arası olsun .Hemen büyüyorlar. Haftada değişiyor ilk zamanlar.



38-Bebefon mutlaka lazım bizim elimiz ayağımız Weewell aldık çok memnun kaldık.300 mt .



39-Hastaneye giderken 1 paket 0 aylık 1 numara Prima pampers .Beyaz renkli paket.Sonra 2 numaraya geçiyorsun .



40-en az 1 Yenidoğan yeleği.3-4 adet 3-6 aylık yeleği



41-.Hırka ve kış bebeği ise Astronot mont çok rahat .Ayaklıda olduğu için hoop içine yatırıyorsun.Biz Kanz'dan aldık çok memnun kaldık .



42-Beşik müzikli dönencesi.Hem odayı aydınlatıyor hem projeksiyonlu olanları ilerleyen dönemlerinde çok ilgilerini çekiyor .Fisher Price Zoo Babies Projektör



43-Mevlüt takımı.Bebetto ve minidamla modelleri güzel.Havuzlu han .



44- C şeklinde emzirme yastığı.Sevibebe . İlk 15 gün elim ayağım oldu ve 4 aylık olmasına rağmen çok seviyoruz.



45-Emzirme önlüğü .Ben çok rahat ettim halada anneme dua ediyorum .O sayede heryere gidebiliyorum.Daha sonra resmini göstericem.



46-İKEA'dan aldığım 2 tanede havludan üzerinin havlusu bulunan alt değiştirme minderi yeterli pahalı bir şeye ihtiyaç yok..Üzerindekilerle birlikte 30 TL



47- İKEA'dan aldığımız uyku tulumu muhteşem işimize yaradı .İlk önce 0-6 ay arasını aldık şimdide 6-12 arasını alıcam.



48- SnuggleNest İlk aylarda koynunuza alıp uyuyamayacak kadar tedirgin olduğunuzda çok rahatlıkla kullanabilirsiniz.Çok konforlu olsada yine de aranızda yatırmayın. ilk aylar için kullanışlı.

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=11525629 .







49- Truewomb modern kundak diyebiliriz.Uyurken bebekler elleri ile kendilerini uyandırabiliyorlar bunun için kundak yapılması öneriliyor .Bunun için tasarlanmış bi ürün . Çok da gerekli değil penye bir battaniye ile de yapabilirsiniz. http://truewomb.com/



50-Alez belki ilk zamanlar değil ama sonrası için lazım.

51- Bebek odasına gerek yok Şifonyer ve beşik yeterli :)

52-Oyuncak sepeti .

53-Emzirme Koltuğu .Çok rahat oluyor .



Hastane çantası :)



1- Chicco Göğüs ucu temzileme mendili .Eczane

2- En az 3 takım pijama veya gecelik önü tamamen açılabilen olmalı.Çok terliyor insan.

3-Sabahlık

4-Çorap ve Rahat terlik.Çoğu hastahane doğum yaptığın gün banyo yapmanı istiyor banyo için terlik.

5-Yüksek belli , pamuklu çamaşır .

6-2-3 Paket hasta pedi.Orkid falan yeterli olmuyor .Sezeryan veya normal doğum fark etmiyor.

7-Fırça,tarak,ayna,diş macunu ve fırça

8-Deodorant- parfüm ,krem ,nemlendirici

9-Islak mendil

10Fotograf makinesi, pil Ya da dolu bataryasını

11-Makyaj çantası

12-Çikolata

13-Bardak , pamuk

14-2 adet sütyen

15-Göğüs pomadın ve Göğüs pedin.

16-Süt pompan



Bebek için sadece hastahane çıkışı , 1 adet biberon ,Battaniye , ıslak mendil , pişik kremi, bez yeterli oluyor .





Lohusa şerbetiniz ( Hacı Muhittin Bekir şekercisinden :) Eminonü)



Hastane şekerleri ya da biblolarınız için en uygun yer Mahmutpaşa ŞARKHAN .3 yada 4. katında .



Mevlüt şekeri Ya da bebekli çikolata için en uygun yer Mısır çarşısının yan sokağında Elit çikolata fabrika mağazası Eminönü Kahveci Mehmet Efendi 'nin çaprazı hemen onun sokağında mutlaka pazarlık yapın drajeleri 33 dediler 25 'e aldım :)



Hastahane ve sonrasında ev için kapı süsü , sepet ve altın yastığı :) Unuttuklarım olursa yine eklerim..
  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful information.

Thanks for the post. I will certainly comeback.
Feel free to visit my page :: #Marine Bebek Uyku Seti

Unknown dedi ki...

Thanks for Your valuAble comment ;)

 

Gezdim-Pişirdim-Yazdım Template by Ipietoon Cute Blog Design