18 Ağustos 2011 Perşembe

3.Ay ve 3.ayın sonu ile 1.Trimester bitiyor ...

                                     3.Ay ve  3.Ayın sonu ile 1.Trimester bitiyor ...

12.hafta

Kırmızı erik kadar olmuşsun bitanem ve ben büyük mü konuştum bilmiyorum ama acaip midem bulanmaya başladım hiç birşey yiyemiyorum öyleki herşeyin kokusunu hisseder oldum .:( Baban bu hafta  usg ile sana bakacak .Çok şanslı çünkü senin oluşumunu net şekilde izleyebiliyor


13.hafta

Seninle ikili test yaptık annecim .Test sonucunu rahat şekilde bekliyorum .Seni Allaha emanet ettim .Şu haziran ayı bitsede rahat rahat dolaşsak seninle.Sana hala Fetus diyorlar ama insana daha çok benzemeye başlamışsın .Gözlerin kafanın yan taraflarından ortaya kaymaya başlamış .Kulaklar normal pozisyonuna gelirmiş.Bu arada sana bir sır vereyim mi bebeğim ; Baban cinsiyetini öğrendi .Erkek olacakmışsın .Benim kurabiye adamım .Bu ismi sana Belkıs teyzen taktı .

14.hafta

Canım oğlum , Anne olmak zormuş kusmaktan hiç birşey yapamıyorum .İnsan günde 5 öğün kusarmı ? .İnsanın içine endişeler kaplıyor .Sana nasıl ebeveyn olucaz,geleceğini iyi sağlıyabilecek miyiz? ,İstediklerini alabilecekmiyiz ve seni istediğimiz gibi büyütebilecek miyiz?


15.hafta

Canım bu hafta ilk defa aşerdim o da .Antep salçası oldu .Anlamıyorum normalde tuzluyu hiç sevmem neredeyse tuzu yalayacak gibiyim .Kendimi kurban bayramı öncesi koyunlara tuz yalatırlar ya onun gibi hissediyorum .Umarım onlar gibi şişmem ve tartıda ağır gelmem :)Salatalık ve tuz en iyi arkadaşım .Sana yiyebildiklerimi söylesem benim nasıl ayakta kaldığıma şaşarsın küçük kurabiye adamım .
Salatalık, Salçalı ekmek, Limonlu soda ve Algida limonlu dondurma :)) bunları yiyebiliyorum .Ve hertürlü kokudan tiksiniyorum :( Kötü koku aklına gelmesin sevgili oğlum .Babanın kokusu benim için dünyanın en güzel kokusudur ama bu ara o bile fazla geliyor ...

16 hafta :

Kurabiye adamım sanaiki isim koymaya karar verdik ve ilk isminin KAYRA olmasına .Anlamı ise Allahtan gelen müjdeli haber ve lütuf demek .Sen bizim için gerçekten çok sıkıntılı bir anımda müjdeli bir habersin ve lütufsun birtanem.2. ismin konusunda Berk, Kağan ve babanın yoğun baskısı olarak İsmail koyma ihtimallerimiz var .Oğlum Anne olmak zor diyorum ya inan yakınmıyorum zevkle yoksa bütün ağzımdaki dişlerim ön dişlerim bile çok ağrıyor .Ağrıkesici de alamıyorum .İnan buzla uyuyakalıyorum .Zevkle çekilmese bu ağrılara , bulantıya katlanmak mümkün değil .Bu hafta itibari ile test sonucunu aldık ve test sonucun iyi çıktı birtanem.Seni allaha emanet ettiğim için çok rahatım ama inan elimden gelenin fazlasını yapıyorum ..

0 yorum:

 

Gezdim-Pişirdim-Yazdım Template by Ipietoon Cute Blog Design