18 Ağustos 2011 Perşembe

2.Ay biterken

                                           2. Ay biterken          


Bugün 2 .ay bitti fasülyem .Artık fasülyeden incir büyüklüğüne eriştin ve  2 aydır büyüyorsun, gelişiyorsun. Doktorla randevumuz 1 ay sonra canım.Bu ay itibari ile , seninle test yaptırıcaz senin dıdakların gelişimin tamamlanacak diş yerlerin belli olmaya başlayacak .Ve yine bu ay sonu itibari ile senin cinsiyetin belli olacak bekliyoruz incirim benim .Bu arada baban ultrason makinasını neredeyse eve getirecek.Hatta laptop gibi olanlar varmış eve getirip bakmayı önerdi ama ben her ne kadar merak etsemde yanaşmıyorum .:)

İnsan hamile olduğunda herkese mutluluğunu söylemek ve bebiş için birşeyler almak istiyor ama bu süreç biraz tehlikeli ve erken olduğu için biraz sakin geçmek zorunda kalıyor .2.trimestre sonu gibi alışveriş yapmak daha doğruymuş umarım dayanırım .Şu 3. ay dolsada artık söylesem herkese benimde bebeğim olacak diye ...

Şuan herşeyi çok rahat yiyorum hiç midem bulanmıyor çok rahat geçireceğim sanıırm ..


Umarım bebeğim iyidir yerinde  rahatdır. Şu ameliyat dönemimim bile anlamı var diye düşünüyorum .yoksa benim gibi hareketli biri seni bilmeden tehlikeye atabilir miydi acaba ? böyle yatmam iyi sanırım .Sen rahatsız olma diye ani hareketler yapmamaya, çalışıyorum.

0 yorum:

 

Gezdim-Pişirdim-Yazdım Template by Ipietoon Cute Blog Design