21 Şubat 2011 Pazartesi

MUTLU YILLAR ANNECİMMM



MUTLU YILLAR ANNECİMMM




Yazmak istediğiniz yazıp yazıp sildiğiniz anlarda cümleler kalbinizden ellerinize dökülemiyorsa bilinki  beyniniz ile kalbiniz bir araya gelemiyordur .Aklınızda benim gibi günlük yapılması gereken işleri  düşünürken yüreğinizde özlem vardır . Çocuk gibiyim özlediğim şeyleri sıraladığımda 30 'lu yaşların kadını değilim de 8 'li yaşların çoçuğu gibiyim. 
Annemi gerçekten çok özledim......

Annemden bu kadar uzak olmak   yüreğimde boşluk yaratıyor .Boşluk büyüdükçe ağırlığı  bütün kasfetiyle üstüme çöküyor.Hergün arasamda konuşmayı çok uzatamıyorum konuşma uzadıkça hırçınlaşıyorum .Hırçınlaşıyorum çünkü  onunla geçireceğim zamanlarımın değerini yeni anlamışken şuan mesafeden dolayı hiç bir şey yapamıyorum. Kendi annesinin eksikliğini gecelerden  uyumayarak çıkaran annemin yerinde olmak istemiyorum .Koskocaman kadın zannederken ana kuzusu olduğunu öğrenmek çok garip geliyor ...

22 şubat 2011 Annemin doğum günü ve ben ondan tam 1049 km uzaktayım ...Doğum gününde yanında olamayacağım . Şuan İstanbulda olup anneme benden daha yakın olan herkesi kıskanıyorum diyebilirim.

Annecim doğum günün kutlu olsun , iyiki doğmuşsun ve iyiki bizi doğurmuşsun .İyiki senin gibi bir annenin evladı olmuşuz.Saatin 23:59 olmasını bekliyorum .Sana ilk sarılıp yanında olamayacağım ama ilk arayan ben olmak istiyorum. Saat 24:00 olduğunda gün 22 Şubat'ı gösterdiğinde ben en mutlu sesimle annemi arayacağım ve mutlu yıllar annem diyeceğim ve gözümden yaş geldiğini belli etmeyeceğim .O da gözünden yaş süzülürken teşekkür edecek ve bana belli etmeyecek ....

Şimdi bu yazıyı okuyan sevgili akrabalarım annemi yarın yanlız bırakmayın .Siz hep birlikte benim yerime annemin yanında olun ki annem bir yanı eksik olurken sizinle yani sevdikleriyle mutlu olsun ...





Annecim Seni SEVİYORUM...

0 yorum:

 

Gezdim-Pişirdim-Yazdım Template by Ipietoon Cute Blog Design